tiistai 29. syyskuuta 2015

All good things..

Etenkin viimeisen vuoden ajan blogini ei ole enää ollut minulle se paikka mihin pääsen kirjoittelemaan itseäni kiinnostavista asioista. Pitkään se sitä oli ja olen yrittänyt etsiä sitä samaa fiilistä kauan aikaa tuloksetta. Kesän aikana takaraivossa alkoi kasvaa ajatus, että nyt olisi valinnan paikka. Tiesin, ettei näin voi jatkua, joten päätin, että joko blogini tekee täysmuutoksen tai sitten lopetan. Ajattelin, että jos saisin ulkoasun muutettua, innostuisin bloggaamisesta taas. Ehkä näin olisikin tapahtunut, mutta pieni ääni sisällä sanoi, ettei se innostus varmaan kestäisi.

Elämässä tapahtuu paljon tällä hetkellä, eikä blogille yksinkertaisesti enää riitä aika ja energia. En myöskään halua tehdä tätä enää puolienergialla. Siinä ei vain tunnu olevan enää järkeä, että postaan tänne pari kertaa kuussa. Jotta voisin jatka bloggaamista, minun pitäisi postata useammin ja vaihtelevimmista aiheista, muuten en voi itse olla tyytyväinen. Tiedän kuitenkin, ettei se ole tässä elämäntilanteessani mahdollista, joten ainoa vaihtoehto on lopettaa.

Ikävä tulee varmasti ja siksi tämä ajatus onkin päässyt kytemään päässäni jo yli puoli vuotta. En ole halunnut lopettaa, kun jotenkin on ollut kiva, että on jokin syy ikuistaa asuja ja muita hömppäasioita, joita normaalisti ei kuvaisi. Välillä tuntuu jopa, etten varmaankaan jaksaisi aina panostaa pukeutumiseeni niin paljon, ellei olisi blogia. Hassu ajatus, mutta nyt sitten nähdään onko se totta vai ei!

En halua sanoa, että tämä oli tässä, ehkä palaan vielä joskus blogimaailmaan. Fakta on kuitenkin se, että mikäli joskus palaan, niin silloin mun pitää olla varma, että pystyn olemaan tässä mukana 100%.

Kiitos paljon teille kaikille, jotka ootte jo kauan lukeneet mun juttuja! Tulen varmasti myös ikävöimään hurjana bloggaajien välistä vuorovaikutusta, johon pääsin osaltani mukaan, vaikka blogini onkin näin pieni. Tästä eteenpäin jatkan vain lukijana :)

Mikäli haluatte nähdä mun kuulumisia muuta kautta niin seuratkaa 
mun meininkejä Snapchatissä tai Instagramissa! Näistä en ole lähdössä mihinkään ;) 

Snapchat : Keltsa
Instagram : Kellikor


KIITOS !

4 kommenttia:

  1. Voi Kelli!! Tosi kurja kuulla että oot lopettamassa :( Mutta ymmärrän kyllä toisaalta hyvin, välillä vaan tuntuu ettei olis millään aikaa tälle hommalle.. Onneks mä saan kuulla sun kuulumisia jatkossakin etkä katoa mihinkään!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, tuntuu että kaikki muut blogit on ihan valovuosia edellä eikä mulla vaan riitä aika et pystyisin panostaa niin paljon :/ Mutta ehkä mä palaan vielä joskus, kun pääsen tähän ihan täysillä keskittymään :) Ja hih, sä et Lilli pääse musta eroon, halusit tai et ;)<3

      Poista
  2. Voi höh :/
    Tärkeää kuitenkin,että teet itsesi kannalta oikean ratkaisun. Oli kiva lukea blogiasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiitos ihan hurjana Mirva, ihana kuulla<3 ja eihän sitä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)