maanantai 11. maaliskuuta 2013

Unohtunut asu

Kanssabloggaajat varmasti allekirjoittavat, että välillä kuvia katoaa koneen syövereihin ja vähän ajan päästä törmäätkin joihinkin kuviin ja mietit, että hetkinen, mitkäs nämä asukuvat on?? Ja sitten tietenkin hypit onnesta, koska kaipasitkin juuri jotain asukuvia esitettäväksi :)

Tällai mulle kävi tässä yksi päivä, kun muistin Tallinnan kuvia katsellessa, että tosiaan, mun ekan päivän matkustusasu on kokonaan jäänyt huomiotta. Tässä siis tulisi helppoa ja mukavaa matkustusasua.



Tällainen asu on ihan lempparein kaikista. Tyylini kiteytyy luultavasti juurikin tähän asuun. Klassista, mutta tyylikästä. Etsin monta vuotta omaa tyyliäni ja vasta muutettuani omaan asuntoon, olen alkanut kehittää itselleni jonkinlaista tyyliäni. Luulin aina, että muodin kanssa pitää ajatella ihan liikaa. Nykyään helpoimmat ja yksinkertaisimmat asut ovat ehdottomasti lemppareimpiani. Bleiseri, kauluspaita ja farkut ja voila, ei sen tyylikkyyden tarvitse sen kummempaa olla!
Aikaisemmin olen aina hamstrannut kaappini täyteen vaatteita, kun taas nykyään olen karsinut kahden vuoden sisällä 70% vaatteistani ja korvannut ne uusilla. Olen nimittäin oppinut, että laatu ja yhdisteltävyys korvaa määrän. Jos kaapissa on hyvät farkut, ballerinat ja saappaat, bleiseri ja pari hyvin laskeutuvaa paitaa ja kauluspaitaa, niin et periaatteessa muuta tarvitsekaan. Kaikki muu onkin sitten vaihtelun vuoksi ;)

Bleiseri - Zara
Farkut - Bershka 
Paita - H&M
Saappaat - Benetton

Nyt jatkan koulutöiden parissa, huoh. Palaillaan taas pian!

6 kommenttia:

  1. Klassisuuden nimeen vannoutunut löytyy täältäkin! Yksinkertainen on eniten mieleeni, liialliset "kikkailut" ei vain ole mun juttu. Itsellänikin kesti hetken aikaa ennen kuin sen tajusin, mutta nyt olen välttänyt useamman kerran asukriisit valitsemalla yksinkertaista ja simppeliä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, oon vaan päättänyt myöntää etten omaa samanlaista yhdistelyn taitoja niinkuin jotkut muut tyylitaiturit niin silloin on parempi kuin pysyttäydyn simppeleissä ja klassisissa vaatteissa, näyttävät aina hyvältä! :)

      Poista
  2. Ku opiskelet englantia, mikset hyödyntäisi tietoasi mm. translate versiolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo oikein tässä blogissa kokenut, että tarvitaan enkkua lisäksi, kun on niin pieni blogi. Jos joku haluaisi käännöksiä, niin enköhän voisi siinä tapauksessa harkita niiden laittamista blogiin. Ei vain ole tullut tarvetta :)

      Poista
    2. Englannin kielisillä otsikoilla saa Google hakupalvelimen avulla ulkomaalaista porukkaa eksymään blogiisi. Jos ne pitää näkemästään ja lukemastaan jäävät ne koukkuun.vink vink. Oot ihana!

      Poista
    3. Olet ihan oikeassa! Pitää katsoa, jos lisään jossain vaiheessa enkunkielisiä otsikoita tai muita käännösjuttuja! Hih, kiitos ihana :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)