tiistai 17. syyskuuta 2013

Oulussa

Vihdoin on muutto takana ja koti saatu näyttämään kodilta! Hui kauheaa, on tuo kyllä vaan hullujen hommaa tuo muutto. Ja mulla on kuitenkin vielä verrattain vähän tavaraa! Miten lapsiperheet muuttaa, menee ihan yli mun ymmärryksen...

Eli nyt toivotaan, että voin taas antaa aikaani teillekin ja yritän saada kuvia asunnostakin mahdollisimman pian! Instagramiin (@kellikor) olenkin jo parisen kuvaa lisännyt, joten sielä pääsee malttamattomimmat katsomaan pieniä sneak peekejä ;)

Tämä postaus taas tulee noin kolme viikkoa myöhässä, mutta toisaalta päästäänpähän vähän takaisin lämpimiin tunnelmiin. Tänään viimeistään tuntui jo syksyn puhallukset, kun tuuli meinasi viedä mennessään. Itse olin varmaan vielä jossain kuvitelmissa, kun lähdin kotoa aika vähin vaattein; sanomattakin selvää siis, että jäädyin täysin! Huomenna tulee vihdoin takit esille! (Kyllä vaan, olen tähän asti mennyt ilman takkia ;))





Kerroinkin jo edellisessä postauksessa Oulun taideteoksesta, eli kauniista ruusukujasta. Olihan mahtavan näköisestä kadusta nappaistava pari kuvaakin. Ruusuja oli tosiaan muutama!


Käytiin kokeilemassa Oulun sushia, Yuki Sushia voin kyllä lämpimästi suositella! Ruoka oli todella hyvää, palvelu ystävällistä ja nopeaa, silloinkin kun ravintolassa oli kiireistä. 


"Pelkääkkönää toripolliisii?" Meniköhän toi nyt oikein? ;)



Käytiin jälkkärillä pannaritalossa; namnam! Onneksi oltiin fiksumpia kuin viime kerralla ja otettiin vain yksi pannari puoliksi. Tällä kertaa päästiin jopa kotiinkin ilman ryömimistä ;) Mutta voih, miksei täällä ole pannaripaikkaa? Nuo on ihan superherkullisia, tuo veden kielelle jo ihan vain noiden muistelu! :)

Sellainen oli mun pikavisiitti Ouluun, viimeksi olin Oulussa talviaikaan ja pakko sanoa, että kesätunnelmissa Oulu on erittäin kaunis kaupunki ja siellä viihtyy kyllä erittäin hyvin :)

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eikö vaan, tuo oli kyl tosi suloinen kaikkine ruusuineen :)

      Poista
  2. Unohdin ihan täysin sillon kun olit Oulussa vastata siihen sun kommenttiin, jossa sanoit että oot yrittäny katsoa näkyykö minua! :D En tosiaan sillä viikolla käynyt olleenkaan keskustassa ja muutenkin harvemmin tulee siellä käytyä, vaikka matkaa kotoa onki alle 1km, hih! Mutta sitte tiiätkö mietin, että näin sinut ehkä Helsingin keskustassa 2.9. kun me palloiltiin päivä siellä ennen reissuun lähtöä!! :D Tuli ihan yhtäkkiä mieleen tää juttu ja oli pakko tulla kirjottaan kommenttia!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei se haittaa, ihan ymmärrettävää, kun oot kuitenkin lomalla ;) SIIS VOI EI, tajuatko et se olit varmaan sit sinä josta ajattelin, että näyttääpä ihan Lindalta, mut olin nin kiireessä, etten ehtinyt ajatella asiaa enempää! Nyt kun sanoit niin tuli mieleen :P Oishan mun pitäny tajuta, ku sul oli viel Vuiskan pussi kädessä :P No ens kerralla tunnistan sut sit varmasti :P

      Poista

Kiitos kommentista! :)