keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Vahakankaiset pöksyt

Olen löytänyt itsestäni uusia puolia mitä tulee tyyliin. Viime aikoina olen ihaillut tyylilyyleillä niinkin outoja asioita minulle kuten vahakangashousuja, farkkupaitoja, maihareita, nahkatakkeja jne. En tiedä mikä muhun on purrut. Yleensä tyydyn ihailemaanrohkeampien naisten tyylejä vähän etäämmältä. Tällä kertaa tää mun viimeviikkoinen kuume on varmaan saanut mut sekoamaan täysin, sillä kaappiini on eksynyt vaatteita, jotka näyttävät vähän hassuilta turvallisten vaatteiteni vieressä. Vaatekaappiini on eksynyt siis vahakankaiset housut. Tämän lisäksi löysin myös aleista farkkupaidan ja leopardikuvioisen huivin. Siis anteeksi mitä?? Mitähän mulle on tapahtumassa? Farkkupaita on päässyt jo käyttöön (asukuvia tiedossa),siihen oli kuitenkin helpoin tottua. Leohuivi pääsee käyttöön vasta bleiserikelien aikaan, sillä se ei ole ehkä mikään talvisin asuste ;)

Eniten innoissani ja samalla peloissani olen kuitenkin hankkimistani vahakankaisista housuista! En iki-ikimaailmassa olisi kuvitellut hankkivani tätä muoti-ilmiötä. Syytän kuitenkin sekä Pinterestiä, että Lintua, joka on lumonnut minut rokahtavammilla asuillaan. Hän on mielestäni yhdistänyt täydellisesti tyylikkyyden ja särmän.

Housuissa on vielä laput kyljessä, sillä haluan tarkkaan miettiä tuleeko housuja kuitenkaan käytettyä. Hain siksi vähän inspiraatiota Pinterestistä. Vaikuttaa siltä, että ainakin maailman tyylilyylit käyttävät housuja ihan niinkuin tavallisiakin farkkuja: ihan kaiken kanssa!




Tykkään hirveästi tuosta viimeisestä kuvasta. Housuista saa siis aika rennon ja arkisen näköiset, kunhan liittää siihen rennon ja arkisen yläosan. Tulen siis varmasti kokeilemaan jotain neuletta ja kauluspaitaa housujen kanssa. Iltamenoihin voi sitten yhdistää jonkun juhlavamman topin, jolloin vahahousut tuovat sellaista kivaa särmää asuun, mikä aina välillä jää juhlimisasuista puuttumaan.

Saas nähdä, miten housujen kanssa käy! Mitä mieltä te olette tästä muotivillityksestä? Hot or not?

8 kommenttia:

  1. Hot ehdottomasti! Mistä kaupasta löysit omat housusi ja oletko nähnyt sellaisia useassakin kaupassa? Olisi kiva kuulla vinkkiä missä myydään, jotta voisi mennä sovittelemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omani löysin Ginatricotista, siellä oli nimittäin tarpeeksi pieniä kokoja mun ripakintuillekin :) Olen nähnyt tällasia myös ainakin zarassa ja aika monissa nettikaupoissa. Uskoisin et tulee vielä moniin eri kauppoihin, kun niin monet julkkikset on ruvennu käyttää :)

      Poista
  2. Hot! Kaapistani löytyy juuri samanlaiset kun alimmassa kuvassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että on muitakin ihastuneita! Mulla on kans samantyyliset, mutta vetoketjut on hopeisen väriset :)

      Poista
  3. Blogissani on sinulle tunnustus! :)

    VastaaPoista
  4. Itsekin hipelöin lauantaina vahapintaisia housuja.. Vitsit, en tiedä, pitäisikö käydä ostamassa! Sovitin myös sähkönsinistä bleiseriä ja tarkemmin ajateltuna siinähän olisi jo asukin valmiina..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kuulostaa kyl aika kivalta asulta ;) Odottelen jännityksellä, että mihin päädyt. Mulla tulee kohta asukuvia housuista, niin jos se auttaa sitten päätöksen tekoon :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)