keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Syksyinen asu

Tänään on ollut aivan ihana päivä - olen ollut koko päivän kotona! Joku saattaa miettiä, että mitäs hienoa siinä nyt on, mutten itseasiassa ole ollut aamusta iltaan kotona moneen kuukauteen. En ainakaan kertaakaan sinä aikana, kun olen täällä asunut. Aamulla nukuin pitkään ja söin rauhassa aamupalaa. Olen vihdoin saanut myös pesukoppaa tyhjennettyä ja siivoiltua. Muutaman tunnin jaksoin opiskellakin, hyvä minä! Tällaista kotona vietettyä aikaa oppii kyllä arvostamaan ihan eri tavalla, kun se on näinkin harvinaista herkkua.


 Tässä taitaa olla muuten tämän syksyn ensimmäinen syksyinen asu! Heh, en kyllä tiedä ehtiikö näitä paljoakaan näkemään, olen alkanut nimittäin kaipailemaan jo toppatakin perään. Odottelen vain, että katukuvaan alkaisi ilmestyä vähän enemmän muitakin vilukissoja, niin kehtaisin itsekin kaivaa toppatakin käyttöön.. Mulla on joka talvi vähän sama ongelma - toiset ovat vielä ihan tyytyväisinä trensseissä ja minä hytisen vieressä ja mielessä toivon, että kaikki laittaisivat jo vähän enemmän päälleen. Noh kerrospukeutuminen on tähän aikaan valttia!
 


Hullareilta löysin uudet nilkkurit, jotka mätsäävät täydellisesti Alexaan (ja ruskaan). Nilkkurit ovat supermukavat ja juuri sopivan kokoiset - ne eivät siis näytä kalosseilta pikkuruisten nilkkojeni ympärillä ;)


Neule - H&M
Farkut - Bershka
Nilkkurit - Global
Laukku ja huivi - Mulberry

Nyt laitan kynttilät palamaan, otan ison kupin teetä (moneskohan kuppi tänään..) ja asetun mukavasti telkun ääreen odottelemaan poikaystävää, joka saapuu yöjunalla Helsinkiin :) Toivottavasti muilla on yhtä mukava keskiviikkoilta meneillään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)